Ozgedgn1 Kızlar adetime 5 gün var . Çatlamanın üstünden 10 gün geçti . Gögüs hassasiyeti kasık batması ve bel ağrısı yaşıyorum. Az öncede soluk sarı sümüksü akıntı yaşadım. Erken gebelik testi yapmalı mıyım
Ecem_P Ozgedgn1 zaten az kalmış bence bekleyin negatif çıkabilir sonra pozitife dönebilir siz de boşuna üzülmüş olursunuz