Rbsss2- Kızlar deliricem hamileyken saç kestiren var mı etraftan sürekli birşeyler duymaktan kafam karıştı artık
Busranur_mnts Rbsss2- niye kesilmesin ki tırnak kesiyoruz o da aynı sadece boyalarla dikkatli olmak lazım
Berlin Kestirilir tabiki bunlar hurafe inanmayın kendinizi boşuna strese sokmayın.Kimyasal bir işlem olmadıkça sıkıntı yok ki boyayı bile güzel havalandırılan bir yerde yaptırabilirsiniz diyorlar.
Rana010101 Ben de korkumdan kestirmemistim doğumdan sonra dökülmeye başladı zaten dökülüyor diye kısacık kestirdim 🫠
miniminibebek Rbsss2- ya inanmayın bu hurafelere 🤦♀️tırnak ta kesmeyelim o zaman ben kestirdim be hatta kendimde kestim
Rbsss2- Ya bende öyle düşünüyorum zaten çok saçma geliyor ama herkes birşey söylüyor ya insan acaba mı diyor