Fulya12- moral çok önemli ayrıca böyle kendini stresede sokmuş oluyorsun gebelikte stres minimum düzeyde olması lazım modunu düşürme kendine bu kdar hor davranma her şeyin bir çaresi var böyle düşün napalım bebişler doğana kadar annelik böyle bir şey illaki sınanıyoruz, dün bende servikal uzunluğun 25 mm olduğunu öğrendim önce bir korktum sonra hemen toparladım ben pozitif düşünüp her şeyin olumlu sonuçlanıcağını düşünüyorum bunu hamileliğin en başından beri yapıyorum uterin sineşiyi( rahim içi yapışıklık) amniyotik bant sanarak 5 ay gezdim ama hiçççç içimi karartmadım hep olumlu düşündüm dua ettim kendimi motive ettim bence sende böyle yap bak görüceksin sonucunda ne düşünürsen o olacak🥰