summmmm ben 7 haftalıkken >20 üzeri çıktı kesin kaç olduğunu bilmediğim için kullanmak istemedim kendi doktorum da çok önemli değil istemiyorsan kullanma beslenmene dikkat et dedi bende muz, tahin falan yiyordum o ara zaten kullanmadım çünkü zaten gebelik öncesi 8 ay kullanmıştım