Merhaba arkadaşlar. İlk gebeliğim olduğu için mi bilmiyorum ama çok merak editorum çoğu şeyi çünkü kontrole gittiğimde 31+5 olması gereken bebeğimin 34+4 olduğu söyledi ve kanalda olduğunu söyledi. Ben şimdi hangisine göre hareket etmem gerekiyor? Bebeğim erkek ve ne zaman doğar ya da doktorun dediği gibiyse doğuma hazır mı olmam gerekiyor? İlk nst’ye girdim ve 2 hafta sonra tekrar çağırdı. Çoğu kişi bu gittiğinden sonra haftada 1’e düşürür kontrolü dedi. Siz erkek bebeğini kaçıncı haftada doğurdunuz? Benimle aynı durumu yaşayıp doğuranlar hangi güne göre hareket etti?