minikmucizelerim2 Kızlar merhaba 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim kese göründü ama bebek daha yoktu beta Hgc 10.000 çıktı doktor haftaya bir daha gel dedi bebeği görelim ama 2 gündür kanamam var acile gittim Bi sıkıntı görmüyoruz dediler ama bel ağrısı ve kanamam devam ediyor başına böyle bir şey gelen var mı?
241215 Bende şuan 9 haftalığım canım , benimde ara ara peçeteye kan geldiği oldu . Korkulcak bişey olmuyor genelde yerleşme kanaması oluyor . tabi mutlaka doktora gitmelisin. Ben progestan kullanmaya başladım çünkü