0melek0 Balkonu yıkarken arı gördüm panik oldum düştüm ama dizlerimin üstüne düştüm. Kanama ağrı vs bişey yok 13 haftalığım acaba bişey olmuş mudur yani olsa hisseder miydim
Minnakpopus 0melek0 riske atmayın bi doktora görünün ilk zamanlar tehlikeli zamanlar. Çok geçmiş olsun
Ftm2025 0melek0 çok geçmiş olsun popo üstü ya da karın üstü düşmediyseniz çoğu zaman bir şey olmaz yine de kontrole gidin