Ezgiii93 QueenJ ben kurutma makina alıcam senin marka ne bide çamaşırlar çekiyor diyorlar öyle bişey oldu mu sende
babymom2026 QueenJ ben altus kullanıyorum esimin bazi tişörtleri pantolonları çekti şimdi çamaşır makinesinden çıkınca esimin pantolon tişörtlerini balkona askıya asıyorum 😂
QueenJ Ezgiii93 Siemens aldım ben çok memnunum, çekme vs gibi bi sorunum olmadı doğru programda atınca sıkıntı olmuyor
tahamommy Ezgiii93 bende yeni aldım profilo ben çok memnunum valla keşke daha önce alsaydım hiç bişeyimi çekmedi sadece eşimin kot pantolonlarını biraz kısaltmış 😬 onunda pimpirikliğinden bence 😅😅 benim evde kedim var ilk defa siyah bir kıyafetim simsiyah çıktı mutluluktan ağladım 🥲🥲😅
Leontiine QueenJ hangi programda kullanıyorsunuz bende de Siemens var ama eşimin bütün kıyafetlerini çekti. (Benimkileri çekmiyor ilginç şekilde)
QueenJ tahamommy çamaşırları kırıştırmıyormuş, yumuşatıyormuş, kurutma süresini azaltıyormuş bir de üzerine koku esansı ekleyince ekstra güzel kokuyormuş. Bir deneyeceğim ben
Nursemom90 Ben kullanıyorum kırışmıyor gerçekten. Birkaç damlada lavanta yağı damlatıyorum sinek böcek içinde faydalıymış hemde yumuşatıyor güzelde kokuyor
Ayseguls_baby Leontiine bence bizim adamların kıyafetlerinde bir sıkıntı var 🤣 ben de siemens kullanıyorum eşimin pantolonlarını kazak tişörtlerini atmıyorum kurutmaya ilginç şekilde çekiyor. Pijamasını çamaşırını falan atıyorum sadece
QueenJ Leontiine mixte atıyorum genelde sadece eşimin bir tane gömleği çekti ilk defa kaç aydır kullanıyorum hiç böyle bir şey olmamıştı. o yüzden artık renklileri sentetikte atıyorum ama beyazları mixte atıyorum sorun olmadı hiç
Leontiine Ayseguls_baby ayy tek ben yaşıyorum sanıyordum 😀😀 çok acayip ya ilk baş inanmadım ama baya baya erkeklerin kıyafetlerinde sorun var 😀😀
Ayseguls_baby Leontiine benimki bide kıyafette takıntılı zaten 😀😀 petek önüne tel aldım ona asıyorum onunkileri 🤣
Leontiine Ayseguls_baby en mantıklısı ya bende kızdım valla dedim ben tek tek çamaşır ayıklayamam otur kendin yıka as çamaşırını o zaman diye sjxjxjxkkxxkc mide bulantılarım yüzünden zaten hiç keyfim yok 😀
Ayseguls_baby Leontiine ayy aman benimki kıyafet ayakkabı konusunda çok takıntılı oğlak burcu kendisi malı kıymetlidir 😀 hiç onla uğraşmıyorum valla asıyorum tele diğer hepsini at kurutmaya gitsin 😀 hamilelikten beri bende çok çamaşırla uğraşamıyorum önceden nerdeyse hergün çamaşır yıkardım 🤣
Ayseguls_baby Leontiine sana düşkün olur benim eşim annesine çok düşkün 😀😀 kontrolcü oluyolar 😀 çokta çalışkanlar 😍
QueenJ babymom2026 bence bazı kıyafetlerin kumaşından kaynaklı ya ben aylardır kullanıyorum neler neler attım içine ilk kez geçen bir gömleği çekti eşimin sadece 😂