Kızlar ikinci regli zamanım geldi ama hala olmadım dört kere test yaptım negatif çıktı hamile olma ihtimali vermiyorum kendime sizce neden ? Hamile olmuş olsaydım şu zamana kadar bir belirti vermez miydi ? Ilk gebeliğimi adetimin ilk geciktiği gün test yaparak öğrendim. Hamile olsaydım teste çıkardı diyorum bu yüzden.