Yildizim Aysun26 Ben 37. Haftada normal Doğum yaptım. 2700 doğdu oğlum. Küvezde kalmadık. Ama 4 gün sonra rutin kontrolde kanda enfeksiyon çıktı o yüzden 10 gün küvezde kaldık. Sanırım kilosu yerinde ise küvezde almıyorlar
Kumral60 Aysun26 Canim kuvezde kalmasının nedeni kilo olmuyor solunumda sıkıntı oluyor bazen o yüzden alıyorlar merak etme ben 40 haftalik olcam hala 3 kilo ama sağlıklı olsun yeterli.
Aysun26 Yildizim anladım canım peki son ultrasonda ki kilosu ile doğduktan sonraki kilosu aynı mıydı?
Aysun26 Kumral60 ben şuan 36 haftalığım 3 kilo canım gelişim açısından sormuştum çünkü 37 ya da 38 zorunlu Sezeryan olucam