Bugün çok yazacam heralde. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var çünkü. Vajinal usg baktı yine göremedi detaylıya gönderdi oda rahimde göremiyorum dedi. Ama sağ tüpte emin olamıyorum 13 mm bişey var kesin dış gebelik diyemem ama sağlıklı da diyemem doktoruna git dedi. Gittim doktorda ptsi beta bakacaz dedi ona göre konuşuruz kesin dış değil ℅50 ℅50 şuan durumun dedi. Velhasıl böyle olup sonra başka bir doktor veya aynı doktordan olumlu dönüş alan oldumu? Belirtim yok ağrı kanama vs çünkü. Çok ihtiyacım var iyi şeyler duymaya.