Ceydaaas1 12haftalık 2. Ye gebeyim ama şu an yine normal doğum düşünüyorum,kızımın kolu asker selamıyla geldiği için çok dikişim oldu onun öncesi aşırı kolaydı suni almama rağmen hemen açılıp doğurdum,doktorumda bir yıldırım bir kişiye 2 kere düşmez demişti,2. Doğumun çok daha kolay olcak diye beni motive etti inş öyle olur😂