Mrvehktn Geçen hafta bebek görünmedi bugünde tekrar gittim 6 hafta uyumlu dedi yine görünmedi böyle birşey yaşayan var mı ?
[silindi] Mrvehktn ben de aynıyım geçen hafta gittim kese 5 haftalık dedi bu hafta gittim kese 6 haftalık olmuş ama bebek yok dedi adete göre 7+2