Falannnnnn Kızlar Hatem hastanesinde Genco’ya gidiyorum. Doğum odaları nasıl? Normal odaları küçükmüş. Suit almaya gerek var mı????
_prenses_annesi Falannnnnn bnde 3 sene önce orda fethı beyde doğum yaptım çok çok iyiydi Ve tovaletı falanda vardı oda da
buket_2727 Falannnnnn 5 yıl önce Orda doğum yaptım nazirede çok memnun kaldım tuvalet Tabıkıde var normal odaydı çok memnun kalmıştım
Falannnnnn Sezeryan 35, normal 30 dediler. Suit oda için ekstra 10 bin alıyorlarmış. Normal ordalarında tuvalet yokmuş sanırım ama bilmiyorum
Zeynepackgz Falannnnnn bn ilk çocuğumu orda yaptım 3 sene önce norml odada kaldım tuvalet var tabiki iyiydi güzeldi
_prenses_annesi Falannnnnn çok memnun kaldım Sırf doktorum ve hastanenin ilgisi İçin tekrar gebelık duşunuyorum Hem Temız hemde ilgililer Özellikle ayrı oda olması çok çok iyi sureklı temızlık yapılıyor
Mervegl2609 Canım hastane nasıl bilmiyorum ama nazire hanımı çok önerdiler bana ama başka hastane önerisi istersen medicalpointte op.dr. Çağdaş demiroglu var mükemmel bir doktor herseyi en ince ayrıntısına kadar anlatıp insanı rahatlatıyor tavsiye ederim
Falannnnnn Ben şimdi Genco’ya gidiyorum ve 26 haftalığım. Doğum yaklaştıkça hastane nasıl doktor nasıl olur kaygıları başlıyor valla
Nurtanesininannesi buket_2727 nazire hocadan sezeryan mı oldunuz, normal mi acaba ve dikişler falan nasıldı hemen iyileşebildiniz mi?