Gul1402 Seymaaa05 doktor bana herhangi bir sey demedi, kapatmıyor rahim ağzını ama biraz aşağıda dedi zamanla yukarı çıkar zaten dedi.bende günlük hayatima devam ettim hatta yatili misafir falab geldi baya yoruldum. Insallah yukarı çıkar.
Seymaaa05 Gul1402 Rahim ağzına çok yakındı ama kapatmıyordu ☺️ progestan ben gebeliğin başından sonuna kadar kullandım
Seymaaa05 Gul1402 Kapatmıyorsa sıkıntı olmuyor canım içini rahat tut ben kendime zehir ettim o 3-4 haftayı ama gerek yokmuş cidden çıkıyormuş yani şu an bebeğim yanımda 🥹🥰🥰 uyuyor darısı sana inşallah
tahamommy alyass geçmiş olsun canım inşallah çıkar daha zamanın var çıkmasa da çok zor değil zaten endişelenme
Gul1402 Seymaaa05 yaa aslinda ben çok üzülmedim çünkü doktor kapatmıyor rahim ağzını merak etme yukarı çıkar zamanla dedi. Hic kısıtlama da vermeyince rahattım. Ama burda bazilarini okuyunca üzüldüm biraz
Silaaaamom2025 Seymaaa05 Bende şuan 29. Haftadayim çıkmamış yukarı hala ve hayatı kendime zehir ediyorum çok korkuyorum sezeryan olmak istemiyorum yukarı çıkar mı sizce daha 😔
Farida_Aliyeva_ 11 haftalıölm leke geldi doktora gitdim banada plantesa aşağıda o yüzden öyle oluyor dedi daha hafta küçük yukarı çıkıcak dedi ilişki ağır kaldırma iş yapma yasakladı anca yatakta ol dedi bakalım nolucak daha gelek falanda gelmiyor