Arzumkartall evet hiçbir şey yapmanıza gerek yok muayeneler ve doğum dahil analık sigortasından yararlanabiliyorsunuz , sadece işlem öncesi belirtmeniz lazım analık sigortasından yararlanmak istiyorum diye , bebek doğduktan sonrasını karşılamıyor ama öncesinde işlemler için sigortalı gibi ödüyorsunuz