Busranur_mnts amphitrittee beta yeni artışa geçmiş olabilir kanı erken vermişsin bu test güvenilir diyorlar koyulaşma görünce yine kan ver testle takip et
momof3 amphitrittee predictor de yanıltabiliyor evet bana 2 ay üst üste yanlış pozitif verdi maalesef gayet netti üstelik.En iyisi kan testi inşallah sizde vardır 🌸
busrax_ bence var gibi duruyor. ben de bu testle yapmıştım aynı şekilde ışık tuttum hiç çizgi falan çıkmadı negatifti
amphitrittee busrax_ bende anlamadım ya neden böyle oldu bir de 3.67 beta hcg cıktı 1 temmuz da reglime 8 gün vardı şuan 5 gün kaldı adete
Busranur_mnts amphitrittee doğrudur canım ben awoxla takip ettim böyle çizgi oldu ertesi gün yaptım silik çıktı knda 25 çıktı