Adete 1 gğn kala beta 43
Adeti 1 gün geçince 70
Adeti 2 gün geçince 110
Ya arkadaşlar bu değerler nasıl ya :( bide lekelenmem var beta 110 çıktığı gğn progesteronum 5 çıktı doktor duphaston verdi korkuyorum düşğk olursa kimyasala dönerse diye başına gelen oldu mu lekelenmem ve karın ağrım devam ediyor