Heyzil Rabiaaa8 ben Umay koyucam şuan da hep Umay diye hitap ediyoruz. Gün geçtikçe daha çok hoşuma gidiyor. Hayırlısıyla kucağımıza alsaydık kuzularımız.
yelizaydal87 Asel ve Nil ismi de güzel ama iki arkadaşım bu isimleri verecekleri için.. benim listeden çıktı maalesef (: