Mavissi ya bu benim 2. Ovülasyon kullanışımdı bende pek memnun kalmadım galiba ya bilmiyorum tekrar almam ben bunu kullandığım ay 1 hafta pik gördüm ama hastaydım o yüzden galiba hiç bilmiyorum ama bu ay pik gördüm başka markada çatlamada gördüm şükür