Kızlar selam, 17+2 günlük hamileyim ve çok şükür ki 2 gün önce hareketlerini bebişin hissetmeye başladım. İlk hissettiğim gün çok aşırı hareketliydi, bir sonraki gün daha az hissettim ve bugün hiç hissetmedim. Biraz panikledim haliyle… ne yapacağımı bilmiyorum paniklemem normal mi yoksa bebeğin bir günü bir gününü tutmaz mı?