ezoocum hormonlardandır canım bunları hissetmen çok normal kendini suçlama. Doğuma da az kaldığı için ister istemez panik oluyoruz, heyecanlanıyoruz, korkuyoruz. Birçok duyguyu aynı anda deneyimlemek zorunda kalıyoruz. Kolay değil ki hamilelik süreci 🥲 hamileliğimi fiziksel olarak çok rahat geçiriyorum diyen bir kadın bile aslında psikolojik olarak büyük savaşlar veriyor. İlk gebeliğiniz ise sizi neyin beklediğini bilmediğiniz için, ikinci gebeliğiniz ise sizi neyin beklediğini bildiğiniz için korkuyorsunuzdur 🤭 siz elinizden geldiğince iyi düşünmeye çalışın bebeğiniz için. Unutmayın siz ne hissederseniz o da aynısını hissediyor. Stres olmasın