Esnsntrk merhaba benimde son afet tarihim 16 Haziran dün erken gebelik testi yaptım (softec marka ) hayalı çizgiyi yapar yapmaz gördüm .Beni yapmaya teşvik eden birkaç durum yaşadım.
Yumurtlama günü zaten hissetim ağrı oluyor yumurtlamadan bir hafta sonra kasıklarımda batma tarzı Ağrı oldu ,2 gündür çok yorgunluk baş ağrısı var tansiyonum 9 a 5 çıkıyor bayılacak gibi hissediyorum siz tekrardan yaptınız mı çizgi netleşti mi ?