Ruruu merhaba, çok geçmiş olsun Allah’ım iz bırakmayan şifalar versin. bulantılarınız geçti mi? Ben şuan 16+5 olduk. Enfeksiyondan demişti doktor hanım geçen hafta akşama kadar kusmuştum afedersiniz. Ama sanki hiçbir belirti hissetmiyor gibiyim bilmiyorum cuma da randevum var çok korkuyorum 😔😔goguslerimde hassasiyet hissediyorum birde karnımın sağ ve sol tarafı azcik ağrıyor. Geçen haftada endişelendim çok şükür her şey yolunda demişti doktor hanım. Bilmiyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bana dua ederseniz çok mutlu olurum 😔😔