elfgkce- 9 haftalık gebelik var indrar yolu enfeksiyon olduğunu söyledi acil doktoru kadın doğuma danışarak texef200 mg bu ilacı yazdı kâğıt reçetesinde hamilelere uygun olmadığı yazıyor kullanan var mı crp 11.5 bu arada
Talentedmom elfgkce- ilk 3 ayda riskli olabilir ilaç kullanmak doktor daha iyi bilir normalde 6 nın üzeri yüksek enfeksiyon olarak kabul edilir benim 15 çıkmıştı çok kötüydüm sonra daha da yükseldi antibiyotik kullandım ama 3.trımestırdaydım
Kblg Bende crp 23.8 çıktı ama doktorum bu değerde ilaç kullanmamamı, bol bol su içerek enfeksiyonu atmamı söyledi. Yani ilaç almadım
Eminedgds @elfgkce- benim crp 93 çıkmıştı aynı haftada antibiyotik vermişti doktor su an yine sizinle aynı değerde 12 hatta ama ilaca gerek yok dedi