Ya arkadaşlar riskli bir gebelik yaşıyorum malesef ve 3. Trimester dayım erken doğum olma olasığıyla yüz yüzeyim bebek zıbınları kıyafetleri alamadım tulum falan aldım alt üst takım onlarda kışlık kalın aldım ağustos ve eylül diyarbakır çok sıcak zıbın alt üst takım olarak ince mi almam lazım yoksa kalın mı bana bir şey önerin lütfen ya