HHandee açılma ultrasonda belli oluyor mu? Benim erken doğum riskim var. Gecen gün hafif pembemsi turuncumsu akıntı geldi. Nst de sancım cıkmadı. Muayenede dr rahim ağzı kapalı dedi. Kısa ama tutuyor dedi. Benim de hafif karın ağrım var. O akıntı neyin nesi anlayamadım. Dr da bişey demedi belki fitilden dolayı tahriş olmustur dedi. Nişan gelmesi için açılma olması mı gerek? Ya da açılma varsa rahim ağzı açık mı demek?