Yasem4 teşekkür ederim yorumunuz için 🥰okadar çok isim düşünüyorum ki bu gidişle isimsiz doğacak galiba yavrum 😂 Bu yazdıklarım da aslında tam anlamıyla içime sinen isimler değil popüler kültür köleligi beni de bitirdi sıkıldım asellerden Alya durulardan. Aralarında en normali yine bunlar gibi ama emin miyim asla değilim 😂