Kızlar size durumumdan bahsedeyim. 15+5 hamileyim özelde takipliyim gittiğim doktorum en başından beri normal doğum yapamayacağımı, miyomun idrar torbasına baskı yaptığından sezaryen olmam gerektiğini söylüyordu. Benim de aklıma çok takılıyordu bugün eğitim araştırmadan randevu aldık eşimle beraber gittik. Doktor ultrasonda epey bir inceledi sana açık konuşacağım dedi. Normal doğum yapabilirsin engelleyecek yerde değil miyomun, fakat normal olmazsa sezaryene alınırsan riskli yerde tam sezaryen bölgesinde dedi. Doğum için tam teşekküllü hastaneye gitmeni öneririm küçük bir yerde doğum yapamazsın, kanama riskin çok yüksek dedi. Doğum yapacağım hastanenin kan bankası, anestezi uzmanları ve bir kaç tane kadın doğumcunun ameliyatıma girmesi gerekiyormuş. Şu an gittiğim hastaneyi söyledim ben önermiyorum orası çok kapsamlı değil, oradan bize kanamalı hasta geldi anneyi kaybettik geldiğinde kalbi durmuştu dedi. Başımızdan kaynar sular döküldü. Yeni bir doktor arayışında olmamız gerekiyor ve bir kaç fikir daha almayı düşünüyorum çeşitli profesörlere gideceğiz. İstanbul da önerdiğiniz iyi bir doktor var mı bu konuda bana yardımcı olabilecek.