Arzumkartall Ben şimdi 34 hafta oldum artık ne yapıcam kaç günde bir doktora gidicem yani 34 den sonra ne oluyor nasıl yol izleyeceğim
plajterligi Arzumkartall her kontrolde nst isteyecek, yüksek ihtimalle bir sonraki kontrol 36 da olacak sonra her hafta, hatta 38 den sonra 2-3 günde 1 de olabilir bu sizin sancınıza ve doktorunuza bağlı
gulanne_ Arzumkartall 33 +5 te gittim 2 hafta sonra gel dedi bana çok uzun geldi ama huzursuz hissedersen stres olursan gel dedi bir bebek kaybım var çok stresliyim sona doğru geldikçe rahatlayacağım yerde daha da panik biri oldum
Arzumkartall Emhar benim doktorum ablam ama onda doğum yapmayacağım bu zamana kadar kontrollerimi hep o yaptı, yeni bi doktor ayarlamam lazım hemen, gitmeden bileyim ki kazıklanmayayım 😁
Kkardelenn1 gulanne_ bende aynı şekilde 35 de gittim iki hafta sonra gel ama size dediği gibi bana de söyledi doktorum huzursuz olursan beklemene gerek yok diye şükür iki gün kaldı pazartesi kontrol hafta büyüdükçe her hafta gitmek istiyorum
Arzumkartall Kkardelenn1 bazı doktorlar 36 da almıyor aşkım garantilemek için 34 de gidiyorum bide erken doğum riskim var o yüzden
Kkardelenn1 Arzumkartall ben 34 den sonraki kontrolü soruyorsun sandım 😀bu kadar ileri haftada niye değiştin ki doktorunu memelekette mi doğuracaksın
Arzumkartall Kkardelenn1 hayır ablam doktor o baktı bana bu zamana kadar onda doğum yapamam pahalı biraz o yüzden
Kkardelenn1 gulanne_ yok yok değildir bizim sürecimiz riskli olmasına rağmen bir sorun olmadığı için o şekilde çağırdı büyük ihtimalle sizin de sorun görmeyince o şekilde çağırmıştır
Meri3535 Arzumkartall riskli gebelerde her hafta ama normal gebelerde 2 haftada bir 36 ya kadar. 36 dan sonra 40 a kadar haftada bir. 40 bitince 2 günde bir çağırıyorlar.
Kkardelenn1 Arzumkartall anladım hayırlısı olsun hakkınızda inşallah gönlünüzdeki gibi bir doktor bulursunuz
Arzumkartall Kkardelenn1 inşallah ama kiminle görüşsem hep sezaryen odaklı inşallah Allah korkusu olan bi doktor çıkar karşıma
gulanne_ Arzumkartall ay bu doktorlar bir bana denk gelmiyor ya doğuramam normal diyorum hallederiz sezeryanı aklından çıkar diyor 😅