deletedmom43191 çok seçeneğim yok valla akşamları sadece çorba içiriyorum garanti tek onu veriyorum öğlenleri de evde ne pişiyosa onu zorluyorum kefir kesin veriyorum ayran diye balkabağıyla yemek yapıyorum o da lifli olduğu için ıspanak semizotu iyi geliyo bağırsaklarına onu pişiriyorum varsa falan bamya çok iyi geliyo eskiden iyi kötü ağzına koyuyodum onu artık hiç ağzına koydurmuyo bile yoksa o da çok iyi bağırsakları için kıymayı da köfte olarak zorlarsam yer yoksa onu da yemez tavuk zaten organik bulamadığım için hiç vermedim