Bugün 36+4 olarak kontrole gittim karın çevresinin 3 hafta geriden geldiğini söyledi daha öncesinde de demişti ama yapısal bi sıkıntı yok demişti yine aynısını dedi ama 3 hafta çok değil mi? Diğer her şey normal. Kilosu 2890 çıktı. Bu durumu yaşayan var mı?