silasari bende 27 sinde verdim, normalde 3-4 haftada çıkıyormuş bayram girdiği için 4-5 hafta dediler 6. Hafta oldu hala ses yok, bugün aradım çıkacaktır cumaya kadar çıkmazsa haftaya tekrar arayın dediler, dedim dalga mı geçiyorsunuz bu kadar uzunsa bilsek yaptırmazdik, bişi demedi kapattılar. Bende şehir dışındayım pişman oldum çok keşke başka yerde yaptirsaydim