melisauymz66 17+4 hamileyım karın agrım var sıddetlı degıl ama normal mı üşütme agrısı gıbı tarıf edym
DuruDefne_mommy melisauymz66 18 haftalık bende ara ara ayni durumu yaşıyorum normal olduğunu düşünüyorum başka bir sorununuz yoksa