Günlük 1 bardak tüketilebilir zaten bence her şeyi çok abartmayın o kadar dikkat edemeyiz ben her gün soğuk kahve yapıp ıcıyorum bir zararını da görmedim sonuçta normalinden fazla tüketilen her seyın zararı vardır sizde litre litre içecek değilsin ya 🤦🏼♀️😀