Piraye2612 canım kimyasal gebelik de tıpkı normal gebelik gibiymiş beta varmış yani belli bir yere kadar yükseliyormuş sonra düşüyormuş zaten. Normalde 3000-3500 olduğunda kese gözükür ama seninki belki inatçıdır iyi düşünelim iyi olsun 💜 Ama genellikle en ilk muayenede alttan bakılır çünkü daha düşük haftalarda olduğumuz için karından gözükmüyor. Anne kiloluysa daha geç bile gözüküyormuş. Ama istersen 50 kilo ol 4-5 haftada karından gözükmesi zor yani vajinal baktır