aysuuozcn Kızlar Doktor bebeğin amniyon sıvısı çok az dedi başka bir hastaneye riskli gebelik olarak sevkettirdi bu durumu yaşayan var mı benim için dua edin olur mu bebeğime bir şey olmasın
Birbenbirbebek aysuuozcn haftanız erkenmiş bizim 33 te azalmıştı baya bol su 10 bardak kadar fazlası da olur ve havuc suyu benimkini arttırmıştı dr tavsiye etmişti
Burcingurenc aysuuozcn merhaba su durumunuz nedir bende bir hafta olcak yatıyorum 23+3 suyumuz çok az