Elif_su4 Arkadaşım benden 1 ay geride,göğüs pedi kullanacak kadar çok sütü akıyormuş ,ben sıktım hiç bir şey yok daha ,olmayacak mı acaba sütüm ,göğüsleriö de hiç büyümedi
Bus-ra590 Elif_su4 benimde bir kere akmıştı oda az birşey onunla sütünün bir ilgisi yok.. ama sıkmayın sakın ilk gelen süt bebeğin için en faydalı süt içini ferah tut doğumdan sonra bebek emdikçe gelecektir
merveaws Elif_su4 Sizin durumunuz normal belki onun rahatsızdır veya çok oynamıştır sıkmıştır daha emzirmeden o şekilde süt gelmesi bilemiyorum İkinci gebeliğim öyle bi durum yaşamadım İlk çocuğumu da gayet 2 yaşına kadar emzirdim Doğumdam hemen sonra bebek emmeye başlayınca süt geliyor sıkıntı yapmayın göğüs büyüklüğü ile alakası yok
yilma Elif_su4 göğüslerinizi uyarmayın neden böyle bişeye gerek duydunuz gebelikte sütü gelenin olucak gelmeyenin olmayacak diye kural yok 4 doğum yaptım gebelikte asla gelmedi doğum yapar yapmaz gelir ve 2.5 sene emzirirken fışkırır o kadar olur ki elhamdülillah ama gebelikte bir damla gelmez
Melikeakkc Elif_su4 35+6 dediğinize göre doğum yapmadıysanız gelmemesi normal doğum yapınca bile az az geliyor 1 ayın sonunda çoğalıyor bol su emzirmekten geçiyor canınızı sıkmayın inşallah emzirirsiniz kimseyle kıyaslamayın kendinizi
Sevinc44 Elif_su4 başlığı okuyunca şaşırdım asıl çok fazla gelmesi tuhaf değil mi 😐 Ben de 39+2deyim çok nadir bir iki damla islaklik hissettim şimdiye kadar.