6 gün sonra doğum yapacağım. 1 haftadır geçmeyen öksürüğüm var. İlk gıcık öksürükle başladı, zencefil çayı, kuru dut çayı yaptım içtim. İyi olacağı yerde yırtılıyor boğazım. 🥺 İlk doğumum olmadığı için sezaryenden sonra öksürmenin nasıl birşey olduğunu biliyorum ve geçmeyecek diye çok korkuyorum. Var mı bir öneriniz nasıl geçirebilirim? 🥺