Kızlar selam ben sonunda dr gittim. 7 haftalık nasılsa yukardan gözükür diye. Asistan hazırladı beni druma gereken blgleridr verdim. Sadece beta hCG lerimi söyledim muayene olmadım dedim gnün süprizi ikizler bunlar dedi. Ben neye uğradığı mı şaşırdım ne eşimin ne benim ailemde ikiz yok. Olabilir dedi bende şok eşim şok. Kızımd ayrı şok napcağımı bilmiyorum. Hem mutluyum hem endşeli. Eşim aşırı derecede gülüyor. Ben bu arada tek seferde hamile kaldım yumurtlama günde bi kez beraber olduk ama ertesi gün bir kez daha olduk ama ben hissediyordum hem sağ hem sol kasığım ağrıyordu. Beta hCG kerim çok yüksekti birde kızlar varmı böyle ikiz hikayesi olan. Veya çevresinde sizce bakabilir miyim pskolojim karıştı kafam allak pullak. Kalp ayışları güzel 6+3 günlkler bu arada. Eşimin ailesine söylicez daha bakalım nasıl olcak herşey Çok karıştı kafamda ya