arkadaşlar adetime 4-5 gün var
5 gündür felan son 3 gündür aşırı bel ağrısı aşırı derece de beyaz süt kesiği akıntı var aşırı derece uyku uyuma gün içi sürekli uyuma geliyor kendimi tutuyorum bildiğiniz akşam 8 de yatıp ertesi gün 11 de kalkıyorum yine de istemsiz uykum geliyor bu birkaç gündür sürekli içim yanıyor günde 3-4sürahı bitiriyorum ( dha önce bir gebelik yaşadım kalbi durdu 11 haftada) onda da aynı şeyleri yaşadım ha birde aşırı koku hassasiyet var anında kusuyorum afedersiniz bugün kadın doğuma gittim bel ağrısından duramıyorum die alttan baktı normal baktı ve sey dedi rahim içinde kanama olmuş beta hcg istedi rahim kalınlığı 8 cm dedi akıntımın fazla olduğunu doktor da söyledi ama normal dedi akıntıya gebelik olabilir dedi betaya bakalım dedi özel pahalı die yaptırmadım sağlık ocağına gidicem ha birde eve gidince erken gebelik test yaptım böyle flaş tutunca silik çizgi vardı yani anında belirdi aşırı silik amq dünde yaptım dünkü kaset testi o da aşırı aşırı silikti hanı kuruma çizgisi desem anında kuruyacak hali yok başına gelen varmı ya ?