Salihaa42 bende ekim ayinda 6 aylik dogum yaptim bu yuzden ama benim tansiyonlarim aşırı yuksekti 20 21 en dusuk 16 yi geliyodu diyebilirim 1 ay hastanede yattim protegin kacagindan oturu gelisim olmadi 5 ayliginda kaldi malesef dogduktan sonrada yasamadi dogumadan 22 tansiyon 40 nabizla girdim doktorlar uyanmam icin nerdeyse basimda nöbet tuttmuslar uyanmasaydim entübe edilcekmisim oyle soylemislerdi benimde hic basim agrimiyordu hic bi belirtim olmuyordu hastanede yattigim surecte bile hemsireler surekli olcuyordu sen bizi korkutuyon diyolardi 1 gun oernatolojide yatiyodum 2 gun yogun bakimda surekli bi gelgit vardi ama çabamızz başarısız oldu nasip boyleymisRabbim insallah sag salim hem evdeki hem karninizdaki evlatlariniza kavusmayi nasip etsin