Minisko canım eğer gerçektennn bırakmak istiyorsan şöyle düşün. Ben bir düşük yaptım geçen sene suan 18+5 hamileyim çok şükür ve yine düşük tehlikesi atlattım. En son 7 haftalık falandı günde iki üç tane içiyordum ve arkadaşımdan istedim o da bana çok istemeye istemeye verdi. Ve o sigara dan bir 15 dkka sonra lekelemem oldu bütün gece. Onun korkusuyla sabah nasıl ettim doktora gittim bir ben bilirim.. Ve o gün söz verdim kendime, sadece karnında ki hiçbir suçu olmayan sana tutunmayı çalışan bebeğini düşün ve içme. Inan hala o kadar zorlaniyorum ki rüyalarım da habire sigara içiyorum, düşün o kadar istiyor canım ama direniyorum. Rabbim sanada bebeğine sağlık versin.. Allah benimki gibi bir olaydan da beterinden de korusun. Yani aman nasıl içersin asla demem diyemem ama kendini enn kotusunu düşünüp zorla canım.
Ama ah ettim doğum yapınca kahve ile keyif yapicam 😄😂😂 ve emzirirsem insallah yine bu azimle dayanmaya çalışacağım inşallah.. sonrası Allah kerim.
Kusura bakma uzun oldu bayağı sadece anlatmak istedim olmayacak şey değil 😘😘😘😙