Merhaba hanımlar. Bugün normal kontrole geldim hastaneye 40+1 gün oldu. Ultrason ve çatı muayenesi yapıldı. Muayene sonrasında kanamam oldu dün de beyaz bir parça gelmişti kanlı falan değildi. Mantar ya da enfeksiyon olmadığını söyledi doktorum mukus tıkacıymış git gide artıyormuş ilerleyince bende sadece beyaz bir parça geldi. Çatı muayenesin 1 parmak açıklık olduğunu ve incelme olduğunu söyledi doktorum bu gece bebek gelebilir yatışını yapalım dedi.
Hafif hafif kanamam devam etti. Tekrar nst ye bağladılar beni bebeğin kalp atışları hep aynı seviyede olduğu için. NST de sancılarım sıklaştı ve arttı. Şu an hastanedeyim odamda yine nst ye bağlıyım sancılarım yine düzenli ve sık. Böyle başladı bakalım devamı nasıl olacak 🙂