2.trimestere yaklaşınca çoğu olumsuz belirtiler gidiyor zaten benim de 9 haftalıkken uyku halim bir anda kesildi, göğüs hassasiyetim geçti, sabahları hafif midem bulanırdı bir anda bitti. Ben de o zamanlar çok korkmuştum bir sabah uyandım ve belirtilerim yok oldu diye, doktora gittiğimizde bu zaten 2.trimesterde beklediğimiz bir şey rahat ol bebeğin de gayet iyi demişti. Ben de 2.trimesterde azalacağını biliyordum ama 12.-13.haftalarda gider diye düşünüyordum. 9.haftada bıçak gibi kesilince korkmuştum. Şimdi 29 haftalığız çok şükür, rahat olun 🌸