Kızlar size yaşadığım bir olayı anlatacağım. Ben şuan 31+5 günlük hamileyim. Kedi fobisi olan biriyim. Bunu hamile kalınca biraz yenmeye çalıştım ama artık son olan şey beni vazgeçirdi 🥹 2 gün önce evimde uzanmış yatıyorken bir anda bir kediyi evimin içinde gezerken gördüm. Giriş katta oturuyorum. Sitede oturuyorum ve çok fazla hayvansever insan olduğundan kedilerin hepsi camımın önünde yaşıyor. Orada besledikleri için gitmiyorlar da. Kediyi evde görmemle panik oldum. O da bağırmamla kaçtı ama çıkamadı. Onu mutfağa kapatmak yerine kendimi odaya kapattım. O an bir sürü felaket senaryosu oluştu kafamda ve panik atak geçirdim. Tabi kediyi bir şekilde çıkardı görevli. Ben sancılandım. Hastaneye gittik nstye bağladılar kasılmalarım çıktı. Bebeğim taşikardiye girmiş 180i düşmüyordu kalp atışı. Serum taktılar biraz öyle kontrol altına aldılar. Açılmam var mı diye baktılar. Çok şükür iki gün oldu iyiyiz ama az daha kedi yüzünden doğuruyordum sanırım. Korkan varsa benim gibi yapmasın panik olmasın diye anlattım. Bir şey yapacağından değil ama çocukluktan kalan bir korku ve yenemedim bir türlü