Leis Kızlar 21+6 haftalık hamileyim dünden beri bacak arası ağrım var özellikle otururken çok ağrıyo ve batma oluyo yaşayan nedenini bilen var mı 😔
Cckgkc Leis bende öyleydim büyük ihtimal magnezyum eksikliğidir ben günde bir magnezyum kullanıyordum dr günde ikiye çıkarınca şükür geçti ağrılar
Leis Ama sizinde belinize kalçanıza vuran bi ağrı oluyor mu bnm öyle çok korkuyorum erken Doğum olur die daha öncede bi erken Doğum yaptım
Eminegkgl Cckgkc ben 21. Haftadayım şu anda ve aynı ağrıyı hissediyorum. Doktora gitmişmiydiniz ne demişti
Cckgkc Eminegkgl evet gitmiştim magnezyum eksiliğidir günde 1 kere alıyordum 2 ye çıkar demişti bende 22. Haftamda yaşadım