aysegul_alkc canım benim her ay doğurmuyosun para illa ki yerine gelir önemli olan hem beden hem ruh sağlığı, illaki özelde de sorunlar olabilir ama devlet kadar değildir bende bursa devletin hiç iyi olmadığını duydum, 3-4 senede bir yapılacak bir masraf için bence doğum ücreti pek bişey değil, devlette ebenin vajinaya dikiş attıktan sonra doktorun beğenmeyip tekrar dik demesini duydu bu kulaklarım, bi kere özelde asistan yok devlette asistanların eline bırakıyorlar direk