Yemeden içmeden kesildim gözümde yaş kalmadı lütfen konu hakkında bilgi sahibiyseniz yazmadan geçmeyin. Üç farklı doktor ve perinatolog baktı . Başka bir bulgu veya sıkıntı yok. Ama çok ileri derece büyüklük var , bir yerlerde tıkanıklı mevcut. Büyük şehire gidip şant taktırmamızı söylediler . Onun da hem anne hem bebek için riskleri mevcut ne yapacağım bilemiyorum çok kötüyüm