Cimcime30 canım ben 4 senin sonunda hamile kaldım bazı şeyleri akışına bırakmak gerekiyor biz isteyince olan birşey değil onun bizi seçmesi gerekiyor seni çok iyi anlıyorum her ayın verdiği hayel kırıklığı ve üzüntüsü çok farklı oluyor bende öyleydim sonra bi mucize oluyor hiç beklemediğin anda herşeyin bir vakti var buna çok inanıyorum sabırla bekle raabim doğru zaman da mucizenı yaşatmayı nasip etsin ♥️🥰